15 rad Cristiana Ronalda jak správně cvičit


5300


CR7 cviky cvičení


Hvězda Realu Madrid je známá svou vášní pro posilování. To bere Cristiano Ronaldo opravdu vážně a je to na něm vidět. Jinak by asi nemohl vystřelit takové jedovky, kdyby neměl sílu v noze a nevyhrával hlavičkové souboje, kdyby neměl zdatnou postavu.

 

Ovšem proto aby byl člověk v dobré kondici musí také něco dělat.

Při nedávném uvedení nové kolekce spodního prádla od CR7 nám prozradil 15 skvělých tipů, jak se udržet ve formě. Tady jsou:

1) Trénujte své tělo, ale nezapomínejte taky na svou mysl. Mentální síla je stejně důležitá jako ta fyzická.

2) Naučte se mít rádi rutinu a buďte disciplinovaní.

3) Vyberte si svůj cíl a zaměřte se na něj.

4) Pořiďte si tréninkového partnera. Podpoříte tím svou soutěživost a budete se víc snažit.

5) Pořádně spěte. Je to podmínka, abyste z každého tréninku vytěžili maximum

6) Na tréninku se pořádně zahřejte, abyste se vyhnuli zraněním. Naučte se to, i kdybyste se měli jen proběhnout nebo se zahřát na trenažéru.

7) Střídejte to! Doporučuji kombinovat kardio a silové cvičení, abyste si zajistili, že procvičíte všechny části těla a že posilujete nejen svaly, ale i svou výdrž. Tréninky díky tomu budou i zajímavější.

8) Vysoká intenzita cvičení vám nejen zvýší průtok krve, ale potrénuje i výdrž.

9) Stejně významné je ale i kardio – doporučuji série po 30 minutách, a jak budete sílit, tak zvyšujte jejich počet.

10) Cvičte, kdekoli to jde. Když ráno vstanete, dejte si v ložnici několik lehsedů nebo je udělejte předtím, než půjdete spát. Zadejte si to jako součást každodenní rutiny a za chvíli si na to zvyknete.

11) Ke správnému cvičení patří správná strava. Já dodržuji proteinovou dietu.

12) Pijte! Dostatek tekutin – respektive vody – je naprosto zásadní. A nepijte alkohol.

13) Jezte pravidelně – pokud pravidelně cvičíte, musíte doplňovat energii, aby ji vaše tělo mělo kde brát a mohlo podávat skvělé výkony. Někdy jím až 6 malých jídel denně, abych si byl jistý, že budu míst dost energie v každém okamžiku.

14) Motivujte se hudbou. Nikdy nezapomenu na to, abych u sebe měl dobrou hudbu, kterou můžu během tréninku poslouchat. Pomáhá mi se správně nastavit, namotivovat se a dostat ze sebe to nejlepší. Na mě funguje reggae a hip hop.

15) Odpočívejte. Správný trénink je pro váš výkon samozřejmě to nejdůležitější, ale musíte ho vyvážit, abyste byli fyzicky i psychicky v pohodě. Já trávím hodně času se svou rodinou a přáteli a vždycky mi to zvedne náladu.

https://www.youtube.com/watch?v=ZtZ6bYPNAQc